Landsbygdsnätverket
Camilla Grönbladh gästar Landsbygdskommunikatörerna den 16 februari.

Hur kan vi mäta att vårt budskap når ut? Ny träff med Landsbygdskommunikatörerna

Hur mäter man effekterna av sin kommunikation i sociala medier? Och hur tar man fram relevant data att mäta med? Den 16 februari gästas Landsbygdskommunikatörerna av sociala medier-experten Camilla Grönbladh.

Anmäl dig här!

Till anmälningssidan Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Du får ett bekräftelsemail till din e-postadress efter att du har anmält dig. Länken till själva träffen skickas ut dagarna innan.

Camilla Grönbladh har jobbat med och undervisat i sociala medier tio år. Först som utbildare och kommunikatör på Moderskeppet och nu som marknadschef på Karl H Ström. I den här föreläsningen ger hon dig konkreta råd kring vilka KPI:er du ska arbeta med för att mäta effekten av dina sociala medier i din organisation. Du får också tips på hur du når ut till rätt målgrupp.

– En förutsättning för att lyckas med din sociala medier-strategi är att arbete med insikter du får genom data. Att ta fram relevanta KPI:er som gör att du kan följa upp arbetet, se om du är på rätt väg, säger hon.

Mer information

Läs mer på Landsbygdskommunikatörernas sida.

Publicerades