Hur mäter man effekterna av sin kommunikation i sociala medier? Och hur tar man fram relevant data att mäta med? Den 16 februari gästas Landsbygdskommunikatörerna av sociala medier-experten Camilla Grönbladh.
Till anmälningssidan Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.
Du får ett bekräftelsemail till din e-postadress efter att du har anmält dig. Länken till själva träffen skickas ut dagarna innan.
Camilla Grönbladh har jobbat med och undervisat i sociala medier tio år. Först som utbildare och kommunikatör på Moderskeppet och nu som marknadschef på Karl H Ström. I den här föreläsningen ger hon dig konkreta råd kring vilka KPI:er du ska arbeta med för att mäta effekten av dina sociala medier i din organisation. Du får också tips på hur du når ut till rätt målgrupp.
– En förutsättning för att lyckas med din sociala medier-strategi är att arbete med insikter du får genom data. Att ta fram relevanta KPI:er som gör att du kan följa upp arbetet, se om du är på rätt väg, säger hon.
Läs mer på Landsbygdskommunikatörernas sida.
Publicerades
Landsbygdsnätverkets kansli Skeppsbrogatan 2, Jönköping
036 – 15 50 00
Skicka e-post