Landsbygdsnätverket

Tillgänglighetsredogörelse för landsbygdsnatverket.se

Landsbygdsnätverkets kansli står bakom den här webbplatsen. Vi vill att så många som möjligt ska kunna använda webbplatsen. Det här dokumentet beskriver hur landsbygdsnatverket.se uppfyller lagen om tillgänglighet till digital offentlig service och hur du kan rapportera brister till oss så att vi kan åtgärda dem.

Vad kan du göra om du inte kan använda delar av webbplatsen?

Om du behöver innehåll från landsbygdsnatverket.se som inte är tillgängligt för dig, men som är undantaget från lagens tillämpningsområde enligt beskrivning nedan, kan du kontakta oss via formuläret längst ner på sidan.

Svarstiden är normalt två arbetsdagar.

Du kan också kontakta oss på följande sätt:

  • ring växeln 0771‑223 223

Rapportera brister i webbplatsens tillgänglighet

Vi strävar hela tiden efter att förbättra webbplatsens tillgänglighet. Om du upptäcker problem som inte är beskrivna på den här sidan, eller om du anser att vi inte uppfyller lagens krav, kontakta oss via kontaktformuläret så att vi får veta att problemet finns.

Tillsyn

Myndigheten för digital förvaltning har ansvaret för tillsyn för lagen om tillgänglighet till digital offentlig service. Om du inte är nöjd med hur vi hanterar dina synpunkter kan du kontakta Myndigheten för digital förvaltning Länk till annan webbplats. och påtala det.

Hur vi testat webbplatsen

Vi har gjort en självskattning av landsbygdsnatverket.se och mattanken.se. Båda webbplatserna har samma mallar och är starkt knutna tillvarandra. Därför har vi valt att testa båda webbplatserna tillsammans.

Senaste bedömningen gjordes den 23 juni 2022.

Granskningsmetod

Granskat med stöd av webbtest på webbriktlinjer.se Länk till annan webbplats.

Webbplatsen publicerades den 1 januari 2016.

Redogörelsen uppdaterades senast den 2022-06-23.

Kontaktformulär





Länk till den sida som problemet uppkommer på

Beskriv det hinder du har stött på